Kauba tagastus

Kui kaup ei sobi või ei vasta Sinu ootustele, on Sul õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Kauba saab tagastada vaid posti teel, kohale tulemise võimalust kahjuks ei ole.

Palume eelnevalt tutvuda tagastamisega seotud tingimustega!

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis.
Kui tagastatav kaup või müügipakend on rikutud, tuleb Tellijal kompenseerida kauba väärtuse vähenemine. Taganemisõiguse kasutamiseks ava palun tootepakend ettevaatlikult, seda kahjustamata. Tingimus ei kehti postipakendile. 
Kaup paki tagastamiseks korrektselt.
Kaubal ei tohi olla kasutamisjälgi, rõivaesemetel parfüümi-, pesuvahendi-, suitsu- ega muid lõhnasid. Samuti ei tohi rõivaesemetel  olla kosmeetika- ega hügieenitoodete jälgi. Kauba rikkumise korral on Hola Kaubamajal õigus tagastatud tootest keelduda.
Kui soovid saadud toote tagastada või ümber vahetada mõne muu suuruse või teise kauba vastu, on Sinu kanda tagastuskulu. Tagastuskulu tasub klient vastavalt valitud tarneviisile otse teenusepakkujale.
 
  • Tagastamisele ei kuulu rannarõivad, pesu- ja sukatooted, kui postipakend on avatud ja tooteid proovitud.
  • Tagastus tuleb Hola Kaubamajja toimetada 30 päeva jooksul arvates tagastuse teavituse saatmisest Hola Kaubamajale.
  • Tagasimakse sooritatakse 30 päeva jooksul arvates lepingust taganemisest samale arveldusarvele, milliselt tellimuse eest tasuti.
  • Vahetustoote saadame Hola Kaubamaja kulul. Vahetustoote mittesobivusel kehtib 14-päevane lepingust taganemisõigus, uut vahetustoodet sama tellimuse raames ei vormistata. 
 
Toote tagastamiseks saada palun enne postitamist teavitus aadressile info@hola.ee ja märgi järgnev info:
  • Tellija nimi 
  • Tellimuse number 
  • Tagastatav toode ja soovi korral vahetustoode 

Tagastusviisid

Kui soovid tellitud toote tagastada või vahetada, on Sul valida mitme tagastusviisi vahel. Tagastuskulu tuleb tasuda toote postitamisel otse teenusepakkujale. Vali endale sobivaim tarneviis:

Omniva pakiautomaadis või postkontoris

Toote võid tagastada või vahetada AS-i Eesti Post vahendusel Post24 pakiautomaati. Pakiautomaadis vali "Paki saatmine" ja saada pakk palun: Hola Kaubandus OÜ, telefon (+372 5075757) post: info@hola.ee, Tallinna Haabersti RIMI pakiautomaati.
Tagastus jõuab Hola Kaubamajja  5 tööpäeva jooksul, hoia alles saatmisel väljastatud kviitung, mille abil saad jälgida paki teekonda.

SmartPOST

Toote võid tagastada või vahetada SmartPOST pakiautomaadi vahendusel. Pakiautomaadis vali "Paki saatmine" ja saada pakk: Hola Kaubandus OÜ, telefon (+372 5075757), e-post: info@hola.ee, Tallinna Haabersti RIMI pakiautomaati.
Tagastus jõuab Hola Kaubamajja 5 tööpäeva jooksul, hoia alles saatmisel väljastatud kviitung, mille abil saad jälgida paki teekonda.

Teavitus ja tagasimakse

Kui tagastus jõuab Hola Kaubamajja, saadame paki kättesaamise kohta kinnituse Sinu e-posti aadressile. Raha tagastatud kauba eest laekub tagasi Sinu pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul arvates lepingust taganemisest. Teeme tagastatud kauba eest tagasimakse samale arveldusarvele, millelt tellimuse eest on tasutud. 

Pretensiooni esitamise õigus

Kahjustusega toode
Kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel kohe tuvastatud ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei ole see, mida tellisid, palume Hola Kaubamajale sellest koheselt  e-posti teel informeerida. Tagastuskulu kannab Hola Kaubamaja, kui lisad pakile postikulu tõendava tšeki või saadad selle posti teel: Hola Kaubandus OÜ, Tondi 51, 11316 Tallinn.

Pretensioon

Toote nõuetele mittevastavuse korral on õigus pretensiooni esitada kaks aastat arvates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldame, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu selgitab välja Hola Kaubamaja. Kui defekt on tekkinud hiljem kui 6 kuu jooksul, selgitab defekti iseloomu välja tarbija.
Ootamatu defekti ilmnemisel saada palun esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul e-kiri aadressile info@hola.ee järgneva infoga:
 
  • Tellija nimi ja kontaktandmed ning tellimuse number
  • Pretensiooni esitamise kuupäev
  • Tootel ilmnenud defekt ja defekti ilmnemise aeg, võimalusel lisa ka fotod
  • Hola Kaubandus OÜle esitatav nõue

Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, pakume toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist. Defektne toode tuleb tagastada 30 päeva jooksul alates teavituse saatmisest Hola Kaubamaja.
 

Hola Kaubamaja ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
  • Defektide eest, mis on tekkinud puuduliku või ebapiisava hoolduse tagajärjel
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral

 
Vastame kõigile küsimustele, ettepanekutele ja probleemidele nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.